Επιστολή ταξιδιωτών μας στις 09-09-2013 για ταξίδι στο Βιετναμ-Κο Σαμουι -Μπανγκόκ

mailoftravellers

Έχουμε ταξιδεύσει με τον φίλο μου σε αρκετά μέρη του όμορφου μπλε πλανήτη μας!!! κάθε ταξίδι εχει τις δυσκολίες του και τις ομορφιές του! φέτος ήταν μια χρονιά που θέλαμε να συνδυάσουμε και πράγματα να δούμε και να ξεκουραστούμε λογω ενος πολυ δύσκολου χειμώνα που είχαμε περάσει!!! η επιλογή του ταξιδιού μας ηταν δύσκολη περίπτωση επειδή εχουμε παει σε παρα πολλα μερη ηδη…οποτε οι επιλογές μας λιγοστευουν!!!θελαμε αρχικα να παμε στα βασίλεια πανω απο την Ινδία ,Μπουτάν Kασμίρ Λαντάκ, που ομολογουμένως ειναι ενα μαγικο περιπετειώδες ταξίδι αλλα σκεφτήκαμε τον βαθμό δυσκολίας 8-9 και λόγω κούρασης είπαμε να το κανουμε αλλη φορα!με την Μαίρη Σουλη λογω μεγάλης φιλίας και συνεργασίας σε ολα τα υπέροχα ταξίδια μας καθίσαμε αρκετές φορες και έχοντας  μπροστα μας τον πλανήτη ψάχναμε για το που….θα πετάξουμε αυτο το καλοκαίρι….τελικα αποφασίσαμε παλι το τελειο ταξιδι για την περίπτωση μας!!! ξεκινάμε με κατι άγνωστο και ενδιαφέρον οπως το Βιετνάμ μια χωρα που είχαμε αφησει απο την περιοχή….για να κλείσουμε και αυτο το σημείο της μπλε σφαιρας! μετα Κο Σαμουι νησι της πολυαγαπημένης Ταϊλάνδης μας, για ξεκούραση και τελος λιγο Μπανγκόκ ….για να πάρουμε την δοση μας, γιατι πρεπει να σας πω οτι για μας ειναι αυτη η πολη το ναρκωτικό μας!!! δεν την βαριόμαστε ποτε!!!ετσι λοιπον η Μαιρουλα μας, οργανωσε το ταξίδι με τις λεπτομέρειες που παντα ζητάμε ….γιατι περιττό να σας πω είμαστε πολυ δύσκολοι ταξιδιώτες….θέλουμε παντα το καλύτερο ξενοδοχείο, τον καλύτερο ξεναγό, το καλύτερο φαγητό ,,,,με την καλύτερη τιμή!!!! ναι και ομως με την Μαίρη τα καταφέρνουμε παντα! ετσι και φετος!!! ξεκινήσαμε στης 5 Αυγούστου πετάξαμε με την Egypt air business class για Καιρο! το αεροπλάνο καινούργιο ο πιλοτος πολυ καλος ειναι της πολεμικής αεροπορίας της Αιγύπτου με πείρα ,,,,αυτα τα λεω γιατι δεν σας κρυβω οτι ηταν η πρωτη φορα που πετάξαμε με αλλη εταιρεια αφοτου εκλεισε η πολυαγαπημένη Thai και ειχαμε ενα αγχος! φτάνουμε Καιρο βλεπουμε τις τρεις πυραμίδες απο ψηλα!το αεροδρομιο δεν λεει και πολλα αλλα αναγκαιο κακο!το ξενοδοχειο για ενα μπανιο στην πισινα λιγη ξεκουραση και το βραδυ φευγουμε για Μπανγκόκ!!! η πτηση καταπληκτική !φτάνουμε το πρωι περναμε τρανσιτ για Αννοι!!! φτανουμε Αννοι ερχονται οπως παντα και μας παιρνουν απο το αεροδρομιο ο ξεναγος μας και ο οδηγός μας και μας πανε στο ξενοδοχείο!!! sofitel! καταπληκτικό! δωμάτιο με θεα στην λιμνη !το ANNOI ειναι μια ενδιαφέρουσα πρωτεύουσα αλλα για τρεις μερες ειναι αρκετες …αξιζει για την ημερησια εκδρομη κρουαζιερα στο χαλοουν μπαιυ που ειναι μοναδικο θεαμα με πρωταγωνιστη την φυση!!!ειναι η διαδρομη γυρω στις 3 ωρες αλλα ετσι σου δινεται και η ευκαιρια να δεις και την ενδοχωρα με τους οριζωνες τα βιετναμέζικα χωρια και την ζωη των απλων χωρικων !οταν φτανουμε μας παιρνει ενα γραφικο καικι και ξεκιναει η κρουαζιερα …μοναδικο θεαμα!!!φανταστικες φωτογραφιες για μια ζωη’!!!μετα το Αννοι πεταξαμε για Χουε το ωραιοτερο μερος του Βιετναμ !!!πολυ γραφικο πολυ κουκλιστικο,με το ωραιοτερο ξενοδοχειο το LA RESIDENCE!!!! Ατμοσφαιρικό με γαλλικη φινετσα και επιπλα μπελ εποκ αψογο σερβις !!και παλι μετα απο τρεις μερουλες πτηση για Σαιγκον!!!παλι Σοφιτελ κλασσικα ομορφο και πεντακαθαρο με πολυ καλο φαγητο!!!τα αξιοθεατα δεν τα αναλυω γιατι ειναι τα κλασσικα και εχω γραψει κριτικες στο trip advisor !μετα το χουε πεταμε για Σαϊγκόν!!! μενουμε παλι στο Sofitel !μια ημερησια εκδρομη στο δελτα του μεγκονγ ποταμου ηταν πολυ διασκεδαστικη και εβλεπες λιγο πιο πολυ πως ζουνε οι βιετναμέζοι μεσα στο ποταμι σε καποια νησακια!!!γενικα το Βιετνάμ ειναι ενα γλυκο και ξεκουραστο ταξιδι με ηπια δυσκολια και ετσι και μεις κλεισαμε κι αυτο το σημειο του ταξιδιωτικου μας χαρτη!!!μετα την υπεροχη καμποτζη,την βιρμανια την μαγευτικη,το λαος,!!!φευγουμε απο βιετναμ για Κο Σαμουι!!!εχουμε γυρισει την Ταϊλάνδη σβουρα αμετρητες φορες απο βορρα νοτο και ανατολη δυση!!!σ’αυτο το νησι δεν ειχε τυχει να παμε!!!ειναι μια μικρογραφια του πουκετ του αγαπημενου!στο κο σαμουι παιζει μεγαλο ρολο σε ποιο ξενοδοχειο μενεις παρα πολυ!!!τι ακριβως θελεις να κανεις στις διακοπες σου!!εχει για ολα τα γουστα αρκει να το ξερεις…εμεις μειναμε στο Intercontinental ηταν το καλύτερο ξενοδοχειο που εχουμε μεινει μετα τις Μαλδιβες!!σε φοβερη τοποθεσια με το ωραιότερο λομπυ,το ωραιοτερο ηλιοβασιλεμα,το καλύτερο φαγητο και σερβις!!!απειρες φωτογραφιες!!!ενα στολιδι που δεν ενοχλει το περιβαλλον και την αισθητικη μας,μειναμε μια βδομαδα στον παραδεισο!!!καναμε υπεροχες διακοπες σε αυτο το resort!!!μολις εφτασε ο καιρος να φυγουμε για την πολυαγαπημένη Μπανγκόκ ….θα μεναμε στο LE BUA παρασυρόμενοι απο την ταινια hangover και δεν ακουσαμε την Μαιρουλα που μας ελεγε οτι ειναι μαπα!! θελαμε να ανεβουμε οπως και καναμε στον 64 οροφο στο υπαιθριο εστιατοριο για να δουμε και να βγαλουμε φωτογραφιες την Μπανγκόκ απο ψηλα!!!το ξενοδοχειο αυτο πρεπει να κλεισει….ειναι ντροπη για την Μπανγκόκ να υπαρχει …βρωμαει βοθρο,παντου ,χαλια σερβις,χαλια δωματια,δεν σε αφηνουν να βγαλεις φωτογραφιες απο το SIROCCO!!!μας εσπασαν τα νευρα!!!ευτυχως που ειχαμε ολα τα μασαζ κλεισμενα στο υπεροχο Oriental που ειχε πει η Μαιρουλα απο την αρχη να μεναμε !!!!δεν πειραζει περασαμε υπεροχα στην Μπανγκόκ οπως παντα με φανταστικα ψωνια μεσα σε τρεις μερες γυρισαμε 5 malls!τελικα την ΑΣΙΑ δεν την αλλαζω με τιποτα!!!καλη και η λατινικη Αμερικη αλλα αυτα που σου δινει η Ασία δεν τα εχεις πουθενά αλλού!!

Αριστείδης Μαρίνης

30 χρόνια τώρα σας προσφέρουμε ταξίδια σε μοναδικούς προορισμούς , για διακοπές , χαλάρωση και γαμήλια εξωτικά ταξίδια , ατομικά και ομαδικά στις οικονομικότερες τιμές!